مدیریت بازار بورس شخصی(بورس تهران)
نویسنده این وبلاگ فردی است که دارای تجربه ای بسیار بالا در بوس تهران(TSETMC)دارد

در باره ما
 

باین وبلاگ وبلاگی پر ترفدار علمی و آموزشی به دلیل وجود صمیمیت و داشتن اطلاعاتی کاملاً درست است.ممنون که دارید باز هم بازدید می کنید.مدیر وب

 

لينك روزانه
 
http://samanmolaei.loxblog.com/
http://mohade3001.loxblog.com/
http://chatmihaniran.rozblog.com/
حمل ارسال خرید ماینر از چین
حمل و نقل هوایی چین
قلاده اموزشی شوک دار
الوقلیون
براي تبادل لينک ابتدا لينک مارو بانام:    در وبلاگ ياسايتتان قراردهيد
 
كد هاي جاوا
 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 591
بازدید کل : 71894
تعداد مطالب : 337
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1

آمار وبلاگ
 


می‌گویند پوگبا ولی سبک بازی‌ام شبیه بوسکتس است

چشمی: از بارسلونا اصلا خوشم نمی‌آید


هافبک جوان استقلال با وجود اینکه فصل اول خود را در این باشگاه سپری می‌کند، با این حال یکی از تاثیرگذارترین مهره‌های آبی‌ها در راه موفقیت این تیم بوده است.


 

روزبه چشمی به "ورزش 1379" گفت که چون در این سن و سال در استقلال بازی می‌کند اینقدر عملکردش مورد توجه قرار گرفته است.

* دیروز به عیادت منصور پورحیدری رفتی و در عکس‌هایی که از تو منتشر شد خیلی ناراحت به نظر می‌رسیدی؟

نه من بلکه همه بازیکنان ناراحت بودند چراکه منصورخان یکی از اسطوره‌های باشگاه است و زحمات زیادی برای این تیم کشیده است همه از اتفاقی که برای ایشان افتاده ناراحت هستند.

* قبول داری در تاریخ استقلال کمتر فردی به متعصبی منصور پورحیدری پیدا می‌شود؟

صددرصد همین‌طور است. زمانی که ما به عیادت ایشان رفتیم وقتی که دیدم ایشان در روی تخت بیمارستان پیگیر تمرینات و ساعت پرواز ما به سمت تبریز است، متوجه شدم که ایشان چقدر به استقلال تعصب دارند.

* با اتفاقی که برای سرپرست استقلال افتاده، باید از این به بعد برای او بازی کنید، این موضوع را قبول داری؟

صددرصد حرف شما را قبول دارم. ان‎شاءالله تراکتور را ببریم تا یک روحیه خوب به منصورخان بدهیم و ایشان هرچه زودتر بیماری خود را پشت سر بگذارد. همه بچه ها دلتنگ منصورخان هستند. خدا را شکر روز گذشته که من ایشان را دیدم هم خودشان و هم پزشکان گفتند که شرایط خیلی نسبت به روزهای اول بهتر شده است.

* قبول داری که در نبود پورحیدری ممکن است استقلال ضربه بخورد؟

به هر حال منصورخان حتی اگر کنار تیم هم نباشد، تمام روح و ذهنش با این تیم است اگر به خود ایشان باشد می‌خواهند در تبریز هم کنار ما باشند. اما مطمئنا ما از اینجای فصل به بعد فقط برای ایشان بازی خواهیم کرد چون مالک واقعی استقلال منصورخان است.

* این فصل بازی تو خیلی به چشم می‌آید قبول داری امسال بهترین فصل فوتبالی‌ات است؟

به نظر من وقتی در این سن و سال اینطور برای استقلال بازی می‌کنی کمی برای هواداران غیرعادی است. اگر 3، 4 سال بعد من به استقلال می‌‌آمدم و همین بازی‌ها را انجام می‌دادم کمی عادی‌تر بود.

* خودت از شرایطت راضی هستی یا فکر می‌کنی باید به شرایطی بهتر از این برسی؟

خدا را شکر از اتفاقاتی که این فصل برایمان افتاده کاملا راضی هستم. با این حال تمام تلاشم را می‌کنم که بسیار بهتر از این بازی کنم.


* اولین بار چه زمانی طرفداران استقلال به تو لقب پل پوگبا دادند؟

همان روز اولی که با استقلال قرارداد بستم و به سر تمرین رفتم، تماشاگران این لقب را به من دادند. البته در مقطعی به خاطر سبک بازی‌ام به من بوسکتس هم می‌گفتند.

* حالا کدام بازیکن را بیشتر دوست داری؟

چون از بارسلونا اصلا خوشم نمی‌آید، سعی می‌کنم لقب پوگبا را دوست داشته باشم ولی سبک بازی‌ام بیشتر به بوسکتس می‌خورد.

* پوگبا در یوونتوس گلزنی می‌کند اما تو این کار را نمی‌کنی، نظرت در این مورد چیست؟

راستش را بخواهید سبک بازی پوگبا کاملا با من فرق دارد. شاید به خاطر قد بلند و فیزیک بدنی‌ام من را با پوگبا مقایسه می‌کنند ولی من پستم کاملا با پوگبا فرق می‌کند. او هم گلزنی می‌کند و هم خصوصیات دیگری دارد ولی وظیفه من در استقلال بیشتر دفاعی است.

* خیلی‌ها می‌گویند روزبه چشمی خیلی از گلزنی لذت نمی‌برد و بیشتر سعی می‌کند در کارهای دفاعی شرکت کند. این موضوع را قبول داری؟

من خودم زمانی که در حملات شرکت می‌کنم حتی اگر موقعیت گلزنی هم پیدا کنم، سعی می‌کنم پاس آخر را به کسی بدهم که احتمال گلزنی‌اش بیشتر است.

* پس می‌توان گفت که چندان گلزنی در اولویت فوتبال تو نیست، درست است؟

بله، در اولویتم نیست ولی مطمئن باشید گل هم می‌زنم.

* به نظرت این فصل چند گل برای استقلال می‌زنی؟

ان‎شاءالله اجازه بدهید اولی را بزنم بعد از آن شرایط برای گل‌های بعدی راحت‌تر می‌شود.


* خیلی‌‌ها می‌گویند  از علی دایی به خاطر اینکه حاضر نشد تو را در پرسپولیس نگه دارد، دلخور هستی. این موضوع را تایید می‌کنی؟

آقای دایی از اسطوره‌های فوتبال ما است و من اصلا در جایگاهی نیستم که بخواهم از ایشان دلخور باشم. ناراحتی‌ای هم که داشتم مربوط به دوران بچگی‌ام می‌شود چراکه من روی این موضوع حساس بودم. باز هم می‌گویم که من در حدی نیستم که بخواهم از آقای دایی دلخور باشم یا گله‌ای داشته باشم.

* پیش از شروع بازی با صبا سمت نیمکت صبا رفتی؟

بله من در کل سمت نیمکت این تیم رفتم و از کادرفنی این تیم رخصت گرفتم.

* خودت می‌دانی که بازی با تراکتورسازی برای استقلال حکم مرگ و زندگی را دارد قرار است در این بازی تهاجمی بازی کنی یا اول به فکر گل نخوردن هستی؟

شرایط جام‌حذفی با لیگ خیلی فرق دارد. روزی هم که به تبریز رفتیم و در لیگ بازی کردیم خیلی‌ها می‌گفتند استقلال به یک امتیاز راضی است اما ما تمام تلاشمان را برای پیروزی کردیم و 3 موقعیت صددرصد گلزنی را هم از دست دادیم. حذفی هم چنین شرایطی دارد چون اگر ما ببریم، به فینال می‌رویم. اگر بتوانیم تراکتور را شکست بدهیم، به قول قدیمی‌ها چیزی در جیبمان اندوخته داریم. ما می‌رویم که در 90 دقیقه کار تراکتورسازی را تمام کنیم. با وجود اینکه در این هفته به ما فشار آمد و حدود 70 دقیقه ده نفره بازی کردیم با این حال می‌رویم که کار تراکتور را در وقت‌های قانونی تمام کنیم.

* فکر می‌کنی چه اتفاقی برای استقلال افتاده است که این تیم حتی با وجود ده نفره شدن هم از نظر بدنی کمبودی احساس نمی‌کند؟

بالاخره اول فصل خیلی‌هابه ما می‌گفتند از نظر بدنی مشکل داریم. خدا را شکر در این بازی مشخص شد که این مسائل درست نیست. تیم ما 70 دقیقه  ده نفره بود و خدا را شکر همه بچه‌ها از جان مایه گذاشتند و نشان دادند که از نظر بدنی مشکلی نداریم.

* قبول داری حضور امید ابراهیمی در پست هافبک دفاعی در درخشش تو خیلی کمک کرده است؟

بی‌تردید امید ابراهیمی یکی از بهترین هافبک دفاعی‌های ایران است و خدا را شکر می‌کنم که زوج ما در کنار هم جواب داده است. الان هم امید ابراهیمی می‌تواند راحت‌تر در حمله‌ها شرکت کند و هم من توانسته‌ام به خوبی در ترکیب اصلی جا بیافتم. ان‎شاءالله همین روند را ادامه دهیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






|

نوشته شده در یک شنبه 29 آذر 1394برچسب:,

توسط هومن ورتوانی| لينك ثابت |


موضوعات
 » sport1379
» ورزشی
» اخبار
 

لينك دوستان
 » clockstore » خرید پستی گردنبند » فروش فوق العاده ی ساعت » fathi35 » منتظران المهدی » I FEEL SO GOOD » رویای دیجیتال » تنها » کونکوری ها بشتابید » man bi to » دانلود والپیپر » awesome life is!@#$$ » zari » apple94 » مردان آسمانی » سیستم بازار آزاد(وب دیگر) » mehdi ahmadvand » دانلود ایرانی » پارس تک » love » http://www.nanaz-80.loxblog.com/ » tarfand2016 » yadashthayeman.LXB.ir » مولایت امام مهدی » عضو نشی زرر کردی » دانلود آهنگ » http://www.samanmolaei.loxblog.com » http://mohade3001.loxblog.com/ » www.chatmihaniran.rozblog.com » taranom6080.LXB.ir » ghatypati.LXB.ir » shamila.LXB.ir » snbp.LXB.ir » http://shohod65.lxb.ir/ » http://evf.lxb.ir » www.sahebalsharaf.ir » خبر » msowdagar.LXB.ir » شرکت » آسمان شیک » volleyball.sport.LXB.ir » والیبالیست ها بشتابید » خندوانه_سحر » http://elikajoon2.loxblog.com/ » http://onlylover.lxb.ir/ » راهیان نور » news.LoxBlog.ir » کسب بیننده » مدرسه ی هیات و منایی حضرت قاسم » جی پی اس ردیاب ماشین » ال ای دی هدلایت زنون led » جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اخبار ورزشی روز دنیا و آدرس varzesh1379.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.ممنون





»فال حافظ

»جوک و اس ام اس

»قالب های نازترین

»زیباترین سایت ایرانی

»جدید ترین سایت عکس

»نازترین عکسهای ایرانی

 

آرشيو
 

اسفند 1394
بهمن 1394
دی 1394
آذر 1394
آبان 1394
مهر 1394

 

نويسنده
 
نویسندگان
 
طراح قالب
  
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');